så vi lever

Livsfara. Det är vad jag, vi, befunnit oss i de tre senaste timmarna.

Vi har: Sju brudar. En bil. Fem säten.
Emmanyblivenbilförare väljer att: Skruva upp musiken.
Adrenalinet: Rusar i samtliga tonårskroppar.
Däcken: Vrålar + släpper.
Ligan: Vrålar. Också.
Svarttaxin från Mc Donalds: Föreslår fest i Kristianstads mest våldsberikade stadsdel.
Ligan: Kommer plötsligt på hur samtliga pappor sagt "senast 22.00" och far hem.
Atmosfären: är fylld av garv och svett.
Vi: lever livet.


Nåväl. Våra fantastiska vänner har ordnat avskedsmiddag för mig och Nagge, med exklusiv mat och många skratt.
Jag kan inte vara mer glad och nöjd över hur kvällen (ur)artat sig. Vilka själar man slagit sig ihop med!



TACK!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tack själv !

2010-08-11 @ 19:20:24
URL: http://hellofalife.devote.se
Postat av: Bea

en liten rysning från min sida då jag läste sista raden! <3

2010-08-22 @ 12:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0