sunshine

Neheeej. Det är inte jul om en vecka. Det är en fysiskt omöjlighet för tiden att klämma ihop sig bara sådär.
Okej, det är jul. Och för första gången i mitt liv ska det förtäras alkohol på självaste julafton.
Daggi är rolig när hon tagit sig ett par snapsar. Fnissar som en tonåring och gör konstiga rörelser med handen.
Bernd blir en väldigt trött människa. Prinskorvar, köttbullar och lussekatter blir det inte tal om. Nä, kyckling blir det! Om jag förstått det rätt. Köttbullar får jag åka och hämta på IKEA.


Det är kaotiskt på jubbet för övrigt. Kön är, som i föregående stycke, fysisk omöjlig att tränga in i butiken. Lite som med tarmarna i magen knycklar vi ihop en sjuhundratusenmannakö till en orm utbred zickzack genom hela stället. Och vi, the working class heroes i kassan, upprepar oss som ett gäng mödrar om packetering, rosetter, kvitton och fortsatt trevliga dagar. Annars är jag lite kär i den långe brune. Attans att han går på halvtid. När den långe brune kasserar blir det  plötsligt så väääääääldigt trångt i kassan att Lollo måste dra hela magen mot hans bakdel varje gång hon ska förbi och hämta grejer. Vilket blir rättså många gånger när man väljer att glömma hälften av grejerna varje gång.


Äter: choklad.
Önskar: sig en Canon PS 95.
Kissar: snart i byxorna.
Pallar: inte trycket mer och tänker gå till sängs.












Aja, men man är väl familjens lilla solstråle.








Kommentarer
Postat av: Mathilda "Picken" Frick

Älskar bilden lulle.

Helfestlig :]

2010-12-19 @ 23:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0