chacha

Har angrat mig. Detta ska bli en modeblogg, och denna modebloggen avslutar sin karriär som rese-livs-matablogg. Jag ska säga "Chacha" innan varje inlägg, jag tänkte ta en "outfit-bild" varenda morgon, förmiddag, eftermiddag och kväll, och sedan ska jag börja powerwalka ocksa. Ja det ska jag. Fan vad bra detta blir. Sa blir jag rik och kan ga pa tyska Blog awards.

Det jag vill fa sagt är, att jag älskar mig nya tröja och den verkar tycka skapligt bra om mig ocksa.

 

 





Hej renen.


Kommentarer
Postat av: tjenna türkeen

tjha rehnnen !



tröjan var väl helt ok, liksom. typ asnice!

2010-10-27 @ 23:58:28
URL: http://emmaolofssonholm.blogg.se/
Postat av: Mos A

Zete säger: "Ja vill Lollo ida"



Kan det vara Bridget-ren-tröjan som lockar?



Puss från oss

2010-10-28 @ 10:13:41
Postat av: Beda

Åh, superfin tröja Bolle!

2010-10-29 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0