gåglar

Det finns många bra saker med Tyskland. Många dåliga också.
En dålig sak som representerar ungefär 73 % av all dålighet är det faktum att Spotify inte finns tillgängligt.
Och inte kan man se alla videos på Youtube heller. Man vet inte vad man har förrän man inte längre har det.
Saknar inte kon förrän båset är tomt, så att säga.

Hur som helst, lyssna på den här:

http://www.youtube.com/watch?v=wMIGQp4YhuU





För farmödrar och pappor som inte är så haja på intenätet och vad det innebär:

1. Markera länken. (Vet ni inte riktigt hur det går till ger jag upp redan här och hänvisar er till verkligheten, 2000-talet)

2. Högerklicka och "kopiera".

3. Googla er in på Youtube. (googla finns som verb i SAOL va?)

4. Högerklicka och "klistra in" länken i sökfältet på sidan.

Fan snackar jag om?!

Glöm allt jag sagt & skrivit! Länken ska självfallet klistrat in i adressfältet ovan. Puh, jag behöver sova. Uppenbarligen. Lyssna på låten, den är fin och jag lyssnar minst en gång varje kväll innan sängen kallar.

"Es kann besser werden" betyder "Det kan bli bättre". Och videon är så bra den också. Mycket nöje.



(Imorgon går jag med familj på restaurang. Grekisk restaurang.)

Kommentarer
Postat av: MosA

Mmm Like it too. Tur det finns en liten rad på det engelska språket för oss icke tysk-talande = )Låter som en skön vaggvisa. Video är fin.



Good old Sweden finns alltid kvar här hemma till dig sen. Vi med. & You tube & Spotify.



Äta grekiskt -mumsfilibabba!!!!



Hälsa familjen & krama dig själv <3



2010-10-13 @ 08:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0