klubbandin

Igår var det utgång som stod på schemat. Jag kan inte sammanfatta kvällen. Den var så sjuk. Vi provade tre barer innan Soda Club. Vi drack så för många cocktails. Vi träffade så många människor. Vi skrattade så mycket. Vi dansade till klockan åtta imorse. Vi svor på att göra om det.


Bildbomb dåra.






Serverade oss medtagen alkohol på en uteservering. Prova ICKE hemma!






Garvet!







Nästa bar. Goda drinkar och puffar att sitta i om man ville. Det ville vi.
Sedan ville vi upp igen..






Mötte upp våra två bögkompisar in the Subway. Här posar Leon och Lollo.






Bögarna drog in på Soda och vi skulle bara plocka ut  lite pengar.
Inte då. På vägen dit blev vi indragna på Bad Taste-party och där
vi svängde våra lurviga en sväng. DET var roligt!







Tjugofyra bravader senare (lite får hållas hemligt) klubbade vi som aldrig förr.
Tre våningar. En våning för techno, en för rock och en för uptodate-music.
Harrys, släng dig i väggen.







Min kommentar här får nog bli "HAHAHAHAHA". Eller håller jag tyst.








.








Nej men jag håller tyst här också tror jag.






Fyfan vad roligt jag hade. Vi hade. Alla hade. Ni skulle bara veta.
Jag håller här för idag, och hoppas jag kunnat återge en liten skvätt
av hur oreglerat det gick till. Hemma var man tio imorse. Lite trött då.
Sov två timmar och sedan skulle man vandra på muséum. perfekt


Kommentarer
Postat av: MosA

Partypinglan big time! Ha roligt -men alltid vara rädd om sig = )



Samla minnen för livet!



Puss pannkaka!

2010-10-23 @ 21:53:47
Postat av: niklas

fy f++ vad fult skratt "garvet!"



hahahahahahahahahahahahahahahaha

2010-10-24 @ 14:34:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Mathilda

Älskar bilderna. Önskar jag fick delta i en sådan natt nu, en natt i Berlin.

Sköt om dig skanis <3

2010-10-24 @ 14:40:34
URL: http://frick.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0