tisdag in town

Hej på er. Skolklickare och arbetare. Idag har jag varit allt annat än arbetare. Jag har nämligen suttit av fyra lektioner och inte gjort ett piss, som man på formell svenska gärna uttrycker sig. I tre av fyra ämnen har det skrivits prov.
Istället för att sitta och glo på de stackars provskrivarna eller somna på bänken (mindre bra första skoldagen) har jag skrivit lite i mitt block. Lite mycket. Varje skoldag övar jag min skrivstil. Sida upp och sida ner. Idag körde jag på att klottra ned tre Ronny & Ragge-låtar. "Let's pök och forrd och wunderbaum". Klassiker som aldrig blir för gamla. Pöka lär vi ju göra ett par millenium till. Bildande och rogivande på samma gång. Varenda gång. (låtarna alltså, inte pöket)

Såhär grannt blev det. 3 A4.






Lyckades tydligen få in lite (läs: väldigt lite) biologi där någonstans också ser jag. Måste varit av misstag.



_





Här har mig. Mager och dan. He-he. Tjofaderej vad jag bjuder på mig själv!
Till det väsentliga: Ser någon något konstigt/lustigt/märkvärdigt?
 

tänk



Inte? Bra. Jag har nämligen anpassat mig efter kameran så att ni inte ska se något, och så att jag själv ska tro att allt är som det ska. Vart ska jag börja?
Ni som ställt er frågan "Kan hon inte bara hålla käften?" eller enkelt och lätt bara bett mig att sluta prata för en halv minut eller så, kan nu leta fram en flaska starkt och korka upp. Fira så att säga.
Inatt har jag nämligen växt till mig. "Jag" inkluderar numera en innebrännare. I MUNGIPAN.
Förlåt för att jag inte gått i kyrkan och för att jag ljugit ibland, men detta var väl att ta i? Med 50 % risk för att Innebrännar-Herbert spricker ut mot omvärlden går jag runt och håller mun. Varthän tar de resterande 50 % vägen tror ni? Just det.


Choklad är bra för finnar har jag hört. Jag pinnar ner och provar. HOIJ


Kommentarer
Postat av: Moltan

NJUTNJUT av finnar och uteblivna lektioner och liknande. och glädj dig åt att det inte är du som har kemiprov på torsdag.

saknar dig och gillar dina finnar. du är så mager! äd mer chokolade!

Puss

2010-09-14 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0