han lever, vi lever

Det var väl själva sören också. Klagomål på uteblivande uppdateringar. Noveller om dagliga upptåg kan jag inte leverera. Det skulle ge för lite till fantasin och för mycket vid datorn. För oss alla. Med jämna mellanrum publicerar jag småglimtar från livet, men däremellan upplever/lever jag. Några stora nyheter ligger för, men den som väntar på något gott..

..kollar bloggen med jämna mellanrum!


Ett par bilder. Håll till godo.




Ja, jag är ganska så nöjd med min kamera. Den är duktig på att knäppa,
men här var det inte kamerans förtjänst. Det såg ut såhär helt enkelt.
Det såg ut såhär när vi for till grillpartaj i hamnen.



Straussee. Bortsett från myggen som gjort sig påminda lite sporadiskt
här & var på min kropp, var det en natursensation.
Eller, kanske just tack vare dem.




Jag har hittat två sötnosar i skogen. I en organiserad skog där arter från hela världen trivs.
 Fascinerande. Skogen tog inträde också. Allt kostar nu för tiden.
KOLLA TASSARNA!? Ja hujedamig vad jag blev jätteövertrött på plats när jag upptäckte dem.
Så roligt. Ingen förstod riktigt hur roligt det var, men ni gör!





Ni tror säkert, precis som naiva jag också gjorde en gång i tiden för ett par dagar sedan,
att Freddy Mercury är död. Det är inte sant. Jag hittade honom på tåget.
Lite halvdöd var han, men inte på riktigt. Inte så det gälls.
Han hade sin manager vid sin sida, och här har vi beviset.


Kommentarer
Postat av: MosA

Det är glimtarna som glädjer! Tack! "Jag är en ganska ensam varg som är så vansinningt arg för uti skogen för uti skogen finns bara plantor... För mycket tisseltasseltass. Å lite så. Sa någon övertrött? En tupplur på det & drömma om fina bilder i en blogg där ute i cyberspace som går rakt in i <3

2010-09-26 @ 16:02:01
Postat av: Johannes

Jag såg precis din blog (hehehe)



Och har (ännu?) inte läst så mycket. Men vad använder du dig för kamera? Den du var så nöjd med. Ja jag är kameranörd. Hejdå :-)

2010-09-26 @ 21:05:38
URL: http://johanneslang.blogg.se/
Postat av: Johannes

SV: Självklart skall jag läsa, du är en intressant människa. Fin kamera förresten, men den matchar inte min Nikon! Hah. Jag läser dina texter, och du kollar på mina bilder. Deal! Tack, bra. Sov gott! Ska jag göra, snart.

2010-09-27 @ 00:13:11
URL: http://johanneslang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0